»Gre za več kot 30 linij, ki jih organiziramo lokalne skupnosti, razvojne agencije, turizmi, tako da lahko mirno rečem, da je, ob upoštevanju dejstva, da je nekaj tudi javnega prevoza, človek v Julijskih Alpah brez lastnega avtomobila popolnoma mobilen.«
»Ampak imamo na tej hrbtenici med primorskim in gorenjskim delom Julijskih Alp tudi vlak. Po dogovoru s Slovenskimi železnicami se letos uvajajo kolesarjem bolj prilagojeni vlaki v jutranjem in popoldanskem času.«
»Ključno sporočilo predstavitve slovenskega turističnega gospodarstva na WTM je, da slovenski turizem kot dober gostitelj vabi turiste, naj se v Sloveniji počutijo kot doma, jo raziskujejo in doživijo na svoj avtentičen način, hkrati pa jih poziva, naj bodo kot dobri gostje in obiskovalci pri tem spoštljivi, obzirni, odgovorni do lokalnega okolja in prebivalcev.«
»TNP oz. celoten prostor Julijskih Alp je zelo pomemben pri vseh naših akcijah, še posebej na tistih trgih, ki so 500 ali 1000 km oddaljeni od naše doline.«
»Ob vseh odzivih lahko rečem, da je bil v zadnjih štirih letih ta napredek dosežen - odnosi z vsemi župani so zelo pozitivni, s pogovori in razmišljanjem nenazadnje vedno pridemo do končnih rešitev.«